דף הבית » אנציקלופדיה » איך אומרים ילד בערבית?

איך אומרים ילד בערבית?

איך אומרים ילד בערבית?

מהי המילה בערבית לילד?

The Arabic word for child is "walad" (ولد). זה מבוטא "וואה-לד" ומשמש להתייחס לילד זכר. The feminine form of the word is "walida" (ولدة). זה מבוטא "wah-lee-dah" והוא משמש להתייחסות לילדה.

כיצד לבטא את המילה בערבית לילד

המילה הערבית לילד מבוטאת "וואה-לד" עבור ילד זכר ו"ווה-לי-דה" עבור ילדה נקבה. צליל ה"וואה" דומה לצליל ה"וואה" האנגלי, אך עם צליל "אה" ארוך יותר בסוף. הצלילים "lad" ו"lee-dah" דומים לצלילי "lad" ו-"lee-dah" באנגלית, אך עם צליל "אה" ארוך יותר בסוף.

טיפים להגייה

בעת הגיית המילה הערבית לילד, חשוב לזכור להדגיש את הצליל "אה" בסוף המילה. זה יעזור להבטיח שהמילה מבוטא נכון. בנוסף, חשוב לזכור להשתמש במין הנכון כאשר מתייחסים לילד.

שימושים נפוצים במילה הערבית לילד

המילה הערבית לילד משמשת בדרך כלל בשיחות יומיומיות. הוא משמש לעתים קרובות כאשר מתייחסים לילד, כגון כאשר שואלים כמה ילדים יש למישהו או כאשר מדברים על גילו של הילד. בנוסף, הוא משמש לעתים קרובות כאשר מדברים על פעילויות של ילד או כאשר דנים בהורות.

המשמעות התרבותית של המילה הערבית לילד

המילה הערבית לילד היא חלק חשוב מהשפה והתרבות הערבית. זהו מונח של חיבה המשמש לעתים קרובות כאשר מתייחסים לילד. בנוסף, זהו מונח של כבוד המשמש כאשר מתייחסים להורים או לאפוטרופוסים של ילד. למד עוד על המילה בערבית לילד בוויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן