דף הבית » אנציקלופדיה » איך אתה אומר בן כמה אתה בערבית?

איך אתה אומר בן כמה אתה בערבית?

איך אתה אומר בן כמה אתה בערבית?

מהי הדרך הנכונה לשאול את גילו של מישהו בערבית?

לשאול את הגיל של מישהו בערבית זה קצת שונה מאשר באנגלית. באנגלית היית אומר "בן כמה אתה?" בערבית, הביטוי הוא "קאם איל-אומור?" (كم العمر؟). זה מתורגם מילולית ל"מהו הגיל?" כששואלים את גילו של מישהו בערבית, חשוב לזכור להשתמש בצורה המנומסת של השאלה. This means that you should use the polite form of the verb "to be" (هو) instead of the informal form (انت). לדוגמה, היית אומר "קאם איל-אומור הווא?" (كم العمر هو؟) instead of "Kam il-umur inta?" (كم العمر انت؟).

איך לענות על השאלה "קאם איל-אומור?"

כשמישהו שואל אותך "קאם איל-אומור?" (كم العمر؟), you can answer in two ways. הדרך הראשונה היא פשוט לומר את הגיל שלך בערבית. For example, if you are 25 years old, you would say "Arba'in wa khamsin" (أربعين و خمسين).The second way to answer the question is to say "Ana 'umri" (أنا عمري). זה מתורגם מילולית ל"אני מבוגרת". זוהי דרך מנומסת לענות על השאלה מבלי לומר את גילך.

מתי מתאים לשאול את גילו של מישהו בערבית?

שאילת גילו של מישהו בערבית נחשבת בדרך כלל מנומסת ומתאימה ברוב המצבים. עם זאת, חשוב לזכור שזה נחשב לגס רוח לשאול את גילו של מישהו אם הוא מבוגר ממך. In this case, it is better to simply say "Ana 'umri" (أنا عمري).

באילו ביטויים נוספים אפשר להשתמש כדי לשאול את גילו של מישהו בערבית?

בנוסף ל"קאם איל-אומור?" (كم العمر؟), there are a few other phrases that can be used to ask someone's age in Arabic. אלה כוללים "קאם איל-סאנאוואט?" (كم السنوات؟), which literally translates to "How many years?" ו"קאם איל-איאם?" (كم الأيام؟), which translates to "How many days?".

סיכום

לשאול את הגיל של מישהו בערבית זה קצת שונה מאשר באנגלית. הדרך הנכונה לשאול את גילו של מישהו בערבית היא "קאם איל-אומור?" (كم العمر؟). It is important to remember to use the polite form of the verb "to be" (هو) when asking this question. בנוסף לביטוי הזה, יש עוד כמה ביטויים שאפשר להשתמש בהם כדי לשאול את גילו של מישהו בערבית. שאילת גיל של מישהו נחשבת בדרך כלל מנומסת ומתאימה ברוב המצבים, אבל זה נחשב לגס רוח לשאול את גילו של מישהו אם הוא מבוגר ממך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן