דף הבית » אנציקלופדיה » איך אומרים בערבית מה זה?

איך אומרים בערבית מה זה?

איך אומרים בערבית מה זה?

מהי ערבית?

ערבית היא שפה שמית המדוברת על ידי יותר מ-300 מיליון בני אדם במזרח התיכון ובצפון אפריקה. זוהי השפה הרשמית של מדינות רבות, כולל מצרים, עיראק, ירדן, לבנון, מרוקו, ערב הסעודית ואיחוד האמירויות הערביות. זוהי גם אחת משש השפות הרשמיות של האו"ם.

איך אומרים מה זה בערבית

ביטויים בסיסיים

The most basic way to say what it is in Arabic is “maa huwa” (ما هو). ביטוי זה מתורגם מילולית ל"מה זה?" וניתן להשתמש בו כדי לשאול מישהו מה זה משהו.

שימוש במילים תיאוריות

אם אתה רוצה להיות יותר ספציפי, אתה יכול להשתמש במילים תיאוריות כדי לתאר מה זה. לדוגמה, אם אתה רוצה לומר "מה זה?" אתה יכול להגיד "מאה הווה חאה?" (ما هو هذا؟).

שימוש בשמות עצם

אם אתה רוצה לשאול מישהו מהו שם עצם ספציפי, אתה יכול להשתמש בביטוי "מאה הווא אל-…?" (ما هو ال…؟). לדוגמה, אם אתה רוצה לשאול מישהו מה זה כיסא, אתה יכול לומר "מאה הווה אל-קורסי?" (ما هو الكرسي؟).

שימוש בפעלים

אם אתה רוצה לשאול מישהו מה זה פועל, אתה יכול להשתמש בביטוי "מאה הווה אל-…?" (ما هو ال…؟). לדוגמה, אם אתה רוצה לשאול מישהו מהו הפועל "לאכול", אתה יכול לומר "מאה הווה אל-אקאלה?" (ما هو الأكل؟).

שימוש בשמות תואר

אם אתה רוצה לשאול מישהו מהו שם תואר, אתה יכול להשתמש בביטוי "מאה הווא אל-…?" (ما هو ال…؟). לדוגמה, אם אתה רוצה לשאול מישהו מהו שם התואר "גדול", אתה יכול לומר "מאה הווה אל-קבר?" (ما هو الكبير؟).

שימוש באיתורים

אם אתה רוצה לשאול מישהו מה זה פתגם, אתה יכול להשתמש בביטוי "מאה הווא אל-…?" (ما هو ال…؟). לדוגמה, אם אתה רוצה לשאול מישהו מה זה התואר "מהר", אתה יכול לומר "מאה הווה אל-סריה?" (ما هو السريع؟).

שימוש בכינויים

אם אתה רוצה לשאול מישהו מהו כינוי, אתה יכול להשתמש בביטוי "מאה הווא אל-…?" (ما هو ال…؟). לדוגמה, אם אתה רוצה לשאול מישהו מהו הכינוי "הוא", אתה יכול לומר "מאה הווה אל-הווה?" (ما هو الهو؟).

שימוש במילות יחס

אם אתה רוצה לשאול מישהו מהי מילת יחס, אתה יכול להשתמש בביטוי "מאה הווה אל-…?" (ما هو ال…؟). לדוגמה, אם אתה רוצה לשאול מישהו מהי מילת היחס "in", אתה יכול לומר "מאה הווא אל פיי?" (ما هو الفي؟).

ללמוד עוד

אם אתה רוצה ללמוד עוד על איך לומר מה זה בערבית, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה ביוטיוב למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן