דף הבית » אנציקלופדיה » איך אומרים משפחה בערבית?

איך אומרים משפחה בערבית?

איך אומרים משפחה בערבית?

מהי המילה הערבית למשפחה?

המילה הערבית למשפחה היא "אהל". מילה זו משמשת להתייחסות לקבוצת אנשים הקשורים בדם או בנישואין. זה יכול לשמש גם כדי להתייחס לקבוצה של אנשים שהם חברים קרובים או עמיתים. המילה "אהל" נגזרת ממילת השורש הערבית "אהל" שפירושה "אנשים".

כיצד להשתמש במילה "אהל"

ניתן להשתמש במילה "אהל" במגוון דרכים. זה יכול לשמש כדי להתייחס למשפחה באופן כללי, כגון "אהל אל-קוראן" שפירושו "משפחת הקוראן". זה יכול לשמש גם כדי להתייחס למשפחה ספציפית, כגון "אהל אל-חוסיין" שפירושו "משפחתו של חוסיין". המילה "אהל" יכולה לשמש גם כדי להתייחס לקבוצת אנשים הקשורים בנישואים , כגון "אהל אל-ניסא" שפירושו "משפחת הנשים". זה יכול לשמש גם כדי להתייחס לקבוצת אנשים שהם חברים קרובים או עמיתים, כמו "אהל אל מסער" שפירושו "משפחת המטיילים".

דרכים אחרות לומר משפחה בערבית

בנוסף למילה "אהל", יש דרכים אחרות לומר משפחה בערבית. המילה "Usra" היא מילה נוספת למשפחה. מילה זו נגזרת ממילת השורש הערבית "Usr" שפירושה "בית". המילה "Usra" יכולה לשמש כדי להתייחס למשפחה באופן כללי, כגון "Usra al-Koran" שפירושה "משפחת הקוראן". המילה "קבילה" היא מילה נוספת למשפחה. מילה זו נגזרת ממילת השורש הערבית "קב" שפירושה "שבט". ניתן להשתמש במילה "קבילה" כדי להתייחס למשפחה ספציפית, כמו "קבילה אל-חוסיין" שפירושה "משפחתו של חוסיין".

המילה "אהל" בשפות אחרות

המילה "אהל" משמשת גם בשפות אחרות. בטורקית, המילה "אהל" משמשת להתייחסות למשפחה. בפרסית, המילה "אהל" משמשת להתייחס לקבוצת אנשים הקשורים בנישואים. באורדו, המילה "אהל" משמשת להתייחס לקבוצת אנשים שהם חברים קרובים או עמיתים.

סיכום

לסיכום, המילה הערבית למשפחה היא "אהל". ניתן להשתמש במילה זו כדי להתייחס למשפחה באופן כללי, למשפחה ספציפית, לקבוצת אנשים הקשורים בנישואים, או לקבוצת אנשים שהם חברים או עמיתים קרובים. המילה "אהל" משמשת גם בשפות אחרות, כמו טורקית, פרסית ואורדו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן