דף הבית » מה ההבדל » איך אומרים ילדים בערבית?

איך אומרים ילדים בערבית?

איך אומרים ילדים בערבית?

מהי המילה הערבית לילדים?

The Arabic word for children is “atfal” (أَطْفَال). מילה זו משמשת להתייחס לילדים זכרים ונקבות כאחד. הוא משמש גם להתייחסות לקבוצת ילדים.

כיצד להשתמש במילה "אטפאל"

המילה "אטפאל" משמשת בהקשרים רבים ושונים. ניתן להשתמש בו כדי להתייחס לילד בודד, לקבוצת ילדים או אפילו לקבוצת מבוגרים. זה יכול לשמש גם כדי להתייחס לקבוצת אנשים הקשורים זה לזה, כמו משפחה.

שימוש ב"אטפאל" להתייחסות לילד יחיד

כאשר מתייחסים לילד יחיד, המילה "atfal" משמשת בצורת יחיד. For example, if you wanted to say “my child” in Arabic, you would say “atfali” (أَطْفَلِ).

שימוש ב-"Atfal" להתייחסות לקבוצת ילדים

כאשר מתייחסים לקבוצת ילדים, המילה "אטפאל" משמשת בצורת רבים. For example, if you wanted to say “my children” in Arabic, you would say “atfalani” (أَطْفَلَانِ).

דרכים אחרות לומר "ילדים" בערבית

בנוסף למילה "אטפאל", ישנן מילים נוספות שניתן להשתמש בהן כדי להתייחס לילדים בערבית. These include “banat” (بَنَات), which is used to refer to female children, and “walad” (وَلَد), which is used to refer to male children.

סיכום

In conclusion, the Arabic word for children is “atfal” (أَطْفَال). ניתן להשתמש במילה זו כדי להתייחס לילדים זכרים ונקבות כאחד, כמו גם לקבוצת ילדים. ישנן גם מילים אחרות שניתן להשתמש בהן כדי להתייחס לילדים בערבית, כמו "בנת" ו"וואלד".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן