דף הבית » אנציקלופדיה » איך אומרים שקט בכיתה בערבית?

איך אומרים שקט בכיתה בערבית?

איך אומרים שקט בכיתה בערבית?

מהי המילה בערבית לשקט?

The Arabic word for quiet is “sakin” (سَكِين). זה מבוטא "סח-להוט" ומשמש כדי לומר למישהו לשתוק או להיות דומם. הוא משמש גם לתיאור אווירה שלווה או שלווה.

כיצד להשתמש במילה "סאקין"

ניתן להשתמש במילה "סאקין" במגוון דרכים. זה יכול לשמש כדי להגיד למישהו להיות בשקט או להיות דומם. זה יכול לשמש גם כדי לתאר אווירה שלווה או שלווה. לדוגמה, אם אתה בכיתה ורוצה שכולם יהיו שקטים, אתה יכול לומר "סאקין". If you are in a peaceful place, you can say “sakin al-mawdou'” (سَكِين المَوْضُوع) which means “peaceful atmosphere”.

דרכים אחרות לומר שקט בערבית

בנוסף ל"סאקין", יש מילים נוספות שניתן להשתמש בהן כדי לומר למישהו להיות שקט בערבית. These include “samah” (سَمَح) which means “be quiet”, “sahh” (صَحّ) which means “be still”, and “sahh al-qalb” (صَحّ القَلْب) which means “calm down”. אפשר להשתמש בכל המילים האלה כדי להגיד למישהו להיות בשקט בערבית.

סיכום

The Arabic word for quiet is “sakin” (سَكِين). זה יכול לשמש כדי להגיד למישהו להיות שקט או להיות דומם, או כדי לתאר אווירה שלווה או שלווה. In addition to “sakin”, there are other words that can be used to tell someone to be quiet in Arabic, such as “samah” (سَمَح), “sahh” (صَحّ), and “sahh al-qalb” (صَحّ القَلْب ).

מהי ההגייה של "סאקין"?

ההגייה של "סאקין" היא "סח-קאין".

באילו מילים אחרות אפשר להשתמש כדי להגיד למישהו לשתוק בערבית?

In addition to “sakin”, other words that can be used to tell someone to be quiet in Arabic include “samah” (سَمَح), “sahh” (صَحّ), and “sahh al-qalb” (صَحّ القَلْب).

מה המשמעות של "סאקין אל-מאוודו"?

“Sakin al-mawdou'” (سَكِين المَوْضُوع) means “peaceful atmosphere”.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן