דף הבית » Wow » איך אומרים שנה טובה בערבית?

איך אומרים שנה טובה בערבית?

איך אומרים שנה טובה בערבית?

מהי ערבית לשנה טובה?

הביטוי בערבית ל"שנה טובה" הוא "Kul 'am wa antum bihair". ביטוי זה משמש לאחל למישהו שנה טובה ומאושרת. הוא משמש גם להבעת איחולים לשנה הקרובה.

חגיגות ראש השנה הערבית

ראש השנה הערבי נחגג ביום הראשון של מוחרם, שהוא החודש הראשון בלוח האסלאמי. זה בדרך כלל נופל ביום אחר בכל שנה, מכיוון שהלוח האסלאמי מבוסס על מחזור הירח. החגיגות כוללות בדרך כלל מפגשים משפחתיים, סעודות ותפילות. אנשים גם מחליפים מתנות ומברכים זה את זה במשפט "Kul 'am wa antum bihair".

מסורות ראש השנה הערבית

אחת המסורות הפופולריות ביותר במהלך השנה הערבית החדשה היא החלפת ממתקים. אנשים נותנים זה לזה קופסאות של ממתקים, כגון תמרים, תאנים ואגוזים, כסימן למזל טוב לשנה הקרובה. מסורת פופולרית נוספת היא החלפת כסף. אנשים נותנים זה לזה מטבעות או סכומי כסף קטנים כסימן למזל טוב ושגשוג. ראש השנה הערבית הוא גם זמן להרהור ותפילה. לעתים קרובות אנשים לוקחים את הזמן כדי להרהר על השנה החולפת ולקבל החלטות לשנה הקרובה. לסיכום, הביטוי בערבית של "שנה טובה" הוא "Kul 'am wa antum bihair". ביטוי זה משמש לאחל למישהו שנה טובה ומאושרת. ראש השנה הערבית נחגג במפגשים משפחתיים, סעודות ותפילות. אנשים גם מחליפים מתנות וממתקים, כמו גם מטבעות או סכומי כסף קטנים. לבסוף, ראש השנה הערבית הוא זמן להרהור ותפילה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן