דף הבית » מאמרים » איך אומרים שלום בערבית?

איך אומרים שלום בערבית?

איך אומרים שלום בערבית?

שלום בערבית

ברכות בערבית הן חלק חשוב מהשפה. לדעת איך לומר שלום בערבית חיוני לכל מטייל או תלמיד של השפה. ישנן דרכים רבות ושונות לברך מישהו בערבית, בהתאם להקשר ולרשמיות של המצב.

דרכים נפוצות לומר שלום בערבית

ברכות לא רשמיות

The most common informal way to say hello in Arabic is “Ahlan” (أهلاً). זוהי ברכה סתמית שניתן להשתמש בה עם חברים, משפחה ומכרים. הוא משמש גם כתגובה כאשר מישהו מברך אותך.

ברכות רשמיות

The most common formal way to say hello in Arabic is “As-salamu alaykum” (السلام عليكم). זוהי ברכה מכבדת המשמשת כאשר פונים למישהו מבוגר או בעל מעמד גבוה יותר. הוא משמש גם כאשר מברכים קבוצת אנשים.

ברכות אחרות

ישנן דרכים אחרות לומר שלום בערבית, בהתאם להקשר. For example, “Marhaba” (مرحبا) is a friendly greeting that can be used with friends and family. “Sabah al-khayr” (صباح الخير) is a morning greeting that can be used to wish someone a good day. “Ma'a as-salama” (مع السلامة) is a goodbye greeting that can be used when leaving someone.

טבלת ברכות בערבית

בְּרָכָה תִרגוּם נוֹהָג
אהלן שלום לא רשמי
אס-סלמו עלקום שלום עליכם רִשְׁמִי
מרבה שלום יְדִידוּתִי
סבח אל-ח'יר בוקר טוב ברכת בוקר
מאא אס-סלמה הֱיה שלום ברכת פרידה

ללמוד איך לומר שלום בערבית הוא חלק חשוב בשליטה בשפה. עם כמה ביטויים פשוטים, אתה יכול לעשות רושם טוב ולהראות כבוד לאנשים שאתה פוגש. בין אם אתם נוסעים למדינה דוברת ערבית או סתם לומד את השפה, הברכות הללו יהיו שימושיות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן