דף הבית » המלצות הצוות » איך אומרים אבן בערבית?

איך אומרים אבן בערבית?

איך אומרים אבן בערבית?

מהי המילה הערבית לאבן?

המילה הערבית לאבן היא "חג'ר". מילה זו משמשת להתייחסות לכל סוג של אבן, בין אם היא סלע, חלוקי נחל או סלע. הוא משמש גם להתייחסות לאבן חן או אבן יקרה. המילה "חג'אר" נגזרת ממילת השורש הערבית "חג'רה", שפירושה "לחתוך" או "לשבור". הסיבה לכך היא שאבנים לרוב נחתכות או נשברות לחתיכות קטנות יותר.

איך משתמשים במילה בערבית?

המילה "חג'אר" משמשת בהקשרים רבים ושונים בשפה הערבית. ניתן להשתמש בו כדי להתייחס לאבן המשמשת לבנייה, כגון קיר אבן או רצפת אבן. זה יכול לשמש גם כדי להתייחס לאבן המשמשת לקישוט, כגון אבן חן או אבן יקרה. המילה "חג'אר" יכולה לשמש גם כדי להתייחס לאבן המשמשת למטרה מסוימת, כגון אבן המשמשת לטחינת תבואה או אבן המשמשת לחידוד כלים. זה יכול לשמש גם כדי להתייחס לאבן המשמשת למטרה רוחנית, כמו אבן המשמשת לתפילה או אבן המשמשת למדיטציה.

אילו מילים אחרות קשורות לאבן בערבית?

יש עוד כמה מילים הקשורות לאבן בשפה הערבית. המילה "חג'רה" היא מילת השורש של "חג'אר" והיא משמשת להתייחסות לפעולת חיתוך או שבירת אבן. המילה "חג'אר" יכולה לשמש גם כדי להתייחס לאבן המשמשת למטרה מסוימת, כמו אבן המשמשת לטחינת תבואה או אבן המשמשת להשחזת כלים. המילה "חג'ארה" יכולה לשמש גם כדי להתייחס ל אבן המשמשת למטרה רוחנית, כמו אבן המשמשת לתפילה או אבן המשמשת למדיטציה. המילה "חג'רה" יכולה לשמש גם כדי להתייחס לאבן המשמשת לקישוט, כגון אבן חן או אבן יקרה. המילה "חג'רה" יכולה לשמש גם כדי להתייחס לאבן המשמשת למטרה מסוימת , כגון אבן המשמשת לטחינת תבואה או אבן המשמשת לחידוד כלים. המילה "חג'רה" יכולה לשמש גם כדי להתייחס לאבן המשמשת למטרה רוחנית, כמו אבן המשמשת לתפילה או אבן המשמשת למדיטציה. המילה "חג'רה" יכולה לשמש גם כדי להתייחס לאבן המשמש לקישוט, כגון אבן חן או אבן יקרה. המילה "חג'רה" יכולה לשמש גם כדי להתייחס לאבן המשמשת למטרה מסוימת, כמו אבן המשמשת לטחינת תבואה או אבן המשמשת להשחזת כלים. המילה "חג'רה" יכולה לשמש גם כדי להתייחס ל אבן המשמשת למטרה רוחנית, כמו אבן המשמשת לתפילה או אבן המשמשת למדיטציה. המילה "חג'רה" יכולה לשמש גם כדי להתייחס לאבן המשמשת לקישוט, כמו אבן חן או אבן יקרה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן