דף הבית » TOP10 » איך אומרים עיד אל-אדחא שמח בערבית?

איך אומרים עיד אל-אדחא שמח בערבית?

איך אומרים עיד אל-אדחא שמח בערבית?

מה זה עיד אל-אדחא?

עיד אל-אדחה הוא חג דתי חשוב שנחגג על ידי מוסלמים ברחבי העולם. הוא ידוע גם כ"חג הקורבנות" והוא נחגג כדי להנציח את נכונותו של הנביא איברהים (אברהם) להקריב את בנו ישמעאל כמעשה של ציות לאלוהים. עיד אל-אדחה נחגג ביום העשירי ליום ה'. חודש האסלאם דהו אל-היג'ה. זהו חג בן ארבעה ימים שמתחיל ביום ה-10 ומסתיים ביום ה-13 של ד'ו אל-היג'ה. במהלך תקופה זו, מוסלמים ברחבי העולם מתאספים כדי לחגוג ולהודות לאלוהים על ברכותיו.

איך אומרים עיד אל-אדחא שמח בערבית

הדרך המסורתית לומר "עיד אל-אדחא שמח" בערבית היא "עיד מובארק". ביטוי זה מתורגם מילולית ל"חגיגה מבורכת" ומשמש לאחל למישהו עיד אל-אדחה מבורך. דרך נוספת לומר "עיד אל-אדחה שמח" בערבית היא "קולו עאם ואנתום ביכאיר". ביטוי זה מתורגם ל"שכל שנה תהיה טובה יותר מהקודמת" והוא משמש לאחל למישהו עיד אל-אדחה משגשג.

מִשׁפָּט תִרגוּם
עיד מובארק חגיגה מבורכת
Kullu 'Aam wa Antum Bikhair שכל שנה תהיה טובה יותר מהקודמת

בנוסף לביטויים הללו, ישנן דרכים רבות אחרות לומר "עיד אל-אדחא שמח" בערבית. חלק מהם כוללים "עיד סעיד" (עיד שמח), "עיד סעידון" (עיד שמח לך), ו"עיד סעידון לי קולי אוממה" (עיד שמח לכל העמים). לא משנה באיזה ביטוי אתה בוחר, חשוב לזכור שעיד אל-אדחה הוא זמן של חגיגה והכרת תודה. לאחל למישהו "עיד אל-אדחא שמח" היא דרך להראות את הערכתכם לברכות החג ולהשתתף בשמחת האירוע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן