דף הבית » TOP10 » איך אומרים את הכותל בערבית?

איך אומרים את הכותל בערבית?

איך אומרים את הכותל בערבית?

מהו הכותל?

הכותל המערבי, המכונה גם כותל הבכי או הכותל, הוא חומת גיר עתיקה בעיר העתיקה בירושלים. זהו אתר קדוש ליהודים, נוצרים ומוסלמים. הכותל המערבי הוא שריד מהחומה העתיקה שהקיפה את בית המקדש היהודי השני, שנחרב על ידי הרומאים בשנת 70 לספירה.

מדוע חשוב הכותל?

הכותל המערבי הוא האתר הקדוש ביותר ליהדות. מאמינים שהיא הנקודה הפיזית הקרובה ביותר לקודש הקודשים, החדר הפנימי ביותר של בית המקדש השני. יהודים מכל העולם מגיעים לכותל המערבי כדי להתפלל ולהשאיר תפילות כתובות בסדקים של הקיר. הכותל המערבי הוא גם אתר חשוב לנוצרים ולמוסלמים. עבור הנוצרים, זוהי תזכורת לתקופה שבה ביקר ישו בירושלים. עבור המוסלמים, זוהי תזכורת לתקופה שבה ביקר הנביא מוחמד בירושלים.

איך אומרים את הכותל בערבית?

The Western Wall is known as al-Buraq Wall (الحائط البراق) in Arabic. אל-בוראק הוא שמו של הסוס המכונף עליו רכב הנביא מוחמד בעת ביקורו בירושלים.

מהי משמעות השם אל-בוראק?

לשם אל-בוראק יש משמעות מיוחדת באסלאם. מאמינים שהנביא מוחמד רכב על אל-בוראק לשמים, שם נפגש עם הנביאים האחרים וקיבל את תורת האיסלאם. השם אל-בוראק הוא תזכורת למסעו של הנביא ולחשיבות תורת האסלאם.

מהי משמעות הכותל עבור יהודים?

עבור יהודים, הכותל המערבי הוא תזכורת לחורבן בית שני ולגלות העם היהודי ממולדתו. זהו מקום של אבל וזיכרון, אבל גם מקום של תקווה והתחדשות. יהודים מגיעים לכותל כדי להתפלל ולהשאיר תפילות כתובות בסדקים של הקיר.

מהי משמעות הכותל עבור נוצרים ומוסלמים?

עבור הנוצרים, הכותל המערבי הוא תזכורת לתקופה שבה ביקר ישו בירושלים. עבור המוסלמים, זוהי תזכורת לתקופה שבה ביקר הנביא מוחמד בירושלים. שתי הדתות מאמינות שהכותל המערבי הוא אתר קדוש ומקום בעל משמעות רוחנית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן