דף הבית » בחירות הגולשים » איך אומרים משעמם בערבית?

איך אומרים משעמם בערבית?

איך אומרים משעמם בערבית?

מהי המילה הערבית עבור עמום?

המילה הערבית לקהה היא 'מהג'ור'. זהו שם תואר המשמש לתיאור משהו שאינו מעניין או מרגש. זה יכול לשמש גם כדי לתאר מישהו שהוא לא מאוד אינטליגנטי או שהוא איטי להבין משהו.

מה המשמעות של עמום בערבית?

התרגום המילולי של עמום בערבית הוא 'מהג'ור'. זהו שם תואר המשמש לתיאור משהו שאינו מעניין או מרגש. זה יכול לשמש גם כדי לתאר מישהו שהוא לא מאוד אינטליגנטי או שהוא איטי להבין משהו.

כיצד משתמשים במשעמם בערבית?

המילה 'מהג'ור' משמשת במגוון הקשרים בערבית. זה יכול לשמש כדי לתאר אדם שהוא לא מאוד אינטליגנטי או שהוא איטי להבין משהו. זה יכול לשמש גם כדי לתאר סיטואציה או אירוע שהוא לא מאוד מרגש או מעניין. לדוגמה, אם מישהו מדבר על סרט משעמם, הוא עשוי לומר 'האתה אל-פילם מאח'ור', שפירושו 'הסרט הזה משעמם'.

דוגמאות של עמום בערבית

הנה כמה דוגמאות לאופן השימוש במילה 'מהג'ור' בערבית:

  • Hatha al-film mahjoor – הסרט הזה משעמם.
  • Hatha al-mawdoo3 mahjoor – הבדיחה הזו משעממת.
  • Hatha al-mawdoo3 mahjoor – השיחה הזו משעממת.
  • Hatha al-mawdoo3 mahjoor – הספר הזה משעמם.

מה ההפך מקהה בערבית?

ההפך מקהה בערבית הוא 'מהג'ור'. זהו שם תואר המשמש לתיאור משהו מעניין או מרגש. זה יכול לשמש גם כדי לתאר מישהו שהוא אינטליגנטי או שממהר להבין משהו.

מהי צורת הרבים של עמום בערבית?

צורת הרבים של עמום בערבית היא 'מהג'וראט'. הוא משמש לתיאור דברים רבים שאינם מעניינים או מרגשים. לדוגמה, אם מישהו מדבר על מספר סרטים משעממים, הוא עשוי לומר 'הת'ה אל-פילמיין מחג'וראט', שפירושו 'הסרטים האלה משעממים'.

מהי ההגייה של עמום בערבית?

ההגייה של עמום בערבית היא 'מה-ג'ור'. הוא מבוטא בצליל 'j' רך וצליל 'oo' ארוך. הדגש הוא על ההברה הראשונה.

סיכום

המילה הערבית לקהה היא 'מהג'ור'. זהו שם תואר המשמש לתיאור משהו לא מעניין או מרגש. זה יכול לשמש גם כדי לתאר מישהו שהוא לא מאוד אינטליגנטי או שהוא איטי להבין משהו. צורת הרבים של עמום בערבית היא 'מהג'וראט' וההגייה היא 'מה-ג'ור'.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן