דף הבית » בחירות הגולשים » איך אומרים אבטיח בערבית?

איך אומרים אבטיח בערבית?

איך אומרים אבטיח בערבית?

מהי המילה בערבית לאבטיח?

The Arabic word for watermelon is “bāṭīṭ” (باتيط). This word is derived from the Persian word “bādīm” (باديم), which means “watermelon”. המילה הערבית משמשת במדינות רבות במזרח התיכון ובצפון אפריקה, כולל מצרים, עיראק, ירדן, לבנון, מרוקו ותוניסיה.

מה פירוש המילה?

התרגום המילולי של המילה "bāṭīṭ" הוא "פרי מתוק". הסיבה לכך היא שאבטיחים ידועים בטעמם המתוק. המילה משמשת גם להתייחסות לפירות מתוקים אחרים, כמו מלמלה וטל דבש.

איך מבטאים את המילה?

המילה "באṭīṭ" מבוטא "באה-טיט". ה-"ב" מבוטא כמו ה-b ב-"מיטה", ה-"a" מבוטא כמו ה-"a" ב-"תפוח", ה-"ṭ" מבוטא כמו ה-t ב-"תה", וה-" "ī" מבוטא כמו "ee" ב"דבורה".

מילים אחרות עבור אבטיח

בנוסף ל"בַאṭīṭ", יש עוד כמה מילים שניתן להשתמש בהן כדי להתייחס לאבטיח בערבית. These include “ḥamrā” (حمرا), which means “red”, and “ḥamrā al-bāṭīṭ” (حمرا الباتيط), which means “watermelon”.

כיצד משתמשים באבטיח במטבח הערבי?

אבטיח הוא מרכיב פופולרי במאכלים ערביים רבים. הוא משמש לעתים קרובות בסלטים, כמו ה"פטוש" הפופולרי, שהוא סלט העשוי עגבניות, מלפפונים, בצל ואבטיח. אבטיח משמש גם בקינוחים, כמו "חלאוות אל-ג'יבן" הפופולרי, שהוא מאפה גבינה מתוק במילוי אבטיח. האבטיח משמש גם להכנת מיצים ושייקים. לעתים קרובות הוא מעורבב עם פירות אחרים, כגון תפוזים, בננות ותותים, כדי ליצור משקה מרענן ובריא.

סיכום

The Arabic word for watermelon is “bāṭīṭ” (باتيط). This word is derived from the Persian word “bādīm” (باديم), which means “watermelon”. המילה משמשת במדינות רבות במזרח התיכון ובצפון אפריקה, והיא מבוטא "בה-טייט". בנוסף ל"בַאṭīṭ", יש עוד כמה מילים שניתן להשתמש בהן כדי להתייחס לאבטיח בערבית. אבטיח הוא מרכיב פופולרי במאכלים ערביים רבים, והוא משמש לעתים קרובות בסלטים, קינוחים ומיצים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן