דף הבית » הכי מדובר » איך אומרים מחצבה בערבית?

איך אומרים מחצבה בערבית?

איך אומרים מחצבה בערבית?

מה המשמעות של מחצבה?

מחצבה הוא שם עצם המתייחס לבור גדול ועמוק שממנו שואבים אבן או חומרים אחרים. הוא משמש גם להתייחסות לפעולת חילוץ אבן או חומרים אחרים ממחצבה. המילה מחצבה נגזרת מהמילה הלטינית "quarra", שפירושה "מרובע".

איך אומרים מחצבה בערבית

The word quarry in Arabic is “ma'dani” (معدني). הגיית המילה היא "מה-דה-ני". The word is derived from the Arabic word “ma'dan” (معدن), which means “mine”.

דוגמאות למחצבה בערבית

הנה כמה דוגמאות לשימוש במילה מחצבה בערבית במשפט:1. انا أذهب إلى المعدن لأجل الحصول على الحجر (ana adhhab ila alma'dani li-ajil alhassul 'ala alhajar) – I am going to the quarry to get stone.2. هذا المعدن يستخرج الحجر الجيري (hadha alma'dani yastakhrij alhajar aljiri) – This quarry extracts sandstone.3. يجب أن نحذف المعدن لأجل الحفاظ على البيئة (yajib an nahdaf alma'dani li-ajil alhifaz 'ala albiyi'a) – We must remove the quarry to protect the environment.

סיכום

In conclusion, the word quarry in Arabic is “ma'dani” (معدني). הגיית המילה היא "מה-דה-ני". The word is derived from the Arabic word “ma'dan” (معدن), which means “mine”. מחצבה הוא שם עצם המתייחס לבור גדול ועמוק שממנו שואבים אבן או חומרים אחרים. הוא משמש גם להתייחסות לפעולת חילוץ אבן או חומרים אחרים ממחצבה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן