דף הבית » אנציקלופדיה » איך אומרים יום נישואין בערבית?

איך אומרים יום נישואין בערבית?

איך אומרים יום נישואין בערבית?

מה זה יום נישואין?

יום נישואין הוא יום המנציח או חוגג אירוע עבר שהתרחש באותו תאריך בשנה כמו האירוע הראשוני. זהו תאריך שנזכר או נחגג מכיוון שאירוע מיוחד או בולט התרחש בתאריך זה בשנה קודמת.

איך אומרים יום נישואין בערבית

The word for anniversary in Arabic is “yawm al-nashrah” (يوم النشرة). ביטוי זה מתורגם מילולית ל"יום חגיגה" ומשמש להתייחסות לימי נישואין.

שפה ותרבות ערבית

ערבית היא שפה שמית המדוברת על ידי יותר מ-300 מיליון בני אדם במזרח התיכון ובצפון אפריקה. זוהי השפה הרשמית של 26 מדינות, והיא השפה הליטורגית של האמונה האסלאמית. ערבית נכתבת מימין לשמאל, ומורכבת מ-28 אותיות.

חגיגות ערבית

התרבות הערבית עשירה בחגיגות ופסטיבלים. אלה כוללים חגים דתיים כמו עיד אל-פיטר ועיד אל-אדחא, וכן חגים לאומיים כמו יום העצמאות והיום הלאומי. גם חתונות, ימי הולדת וימי נישואין נחגגים בהתלהבות רבה.

חתונות

חתונות הן אירוע מרכזי בתרבות הערבית. הם נחגגים בדרך כלל עם מפגש גדול של בני משפחה וחברים, וכוללים מגוון מנהגים וטקסים מסורתיים.

ימי הולדת

ימי הולדת נחגגים בהתלהבות רבה גם בתרבות הערבית. מתנות מוחלפות, ועוגה מיוחדת מוגשת בדרך כלל.

סיכום

In Arabic, the word for anniversary is “yawm al-nashrah” (يوم النشرة). ערבית היא שפה שמית המדוברת על ידי יותר מ-300 מיליון בני אדם במזרח התיכון ובצפון אפריקה. התרבות הערבית עשירה בחגיגות ובפסטיבלים, לרבות חגים דתיים, חגים לאומיים, חתונות, ימי הולדת וימי נישואין.

  • למידע נוסף על השפה והתרבות הערבית: he.wikipedia.org

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן