דף הבית » רץ ברשת » איך אומרים גבוה בערבית?

איך אומרים גבוה בערבית?

איך אומרים גבוה בערבית?

מהי המילה הערבית עבור גבוה?

The Arabic word for tall is طويل (ṭawīl). מילה זו משמשת לתיאור מישהו או משהו שגובהם גבוה. הוא משמש גם לתיאור משהו שאורכו ארוך. לדוגמה, אם היית רוצה לומר שאדם גבוה, היית אומר "Ḥabībī ḥuwa ṭawīl" (חבר שלי גבוה).

כיצד להשתמש במילה Ṭawīl

המילה ṭawīl היא שם תואר, ולכן היא משמשת לתיאור שם עצם. הוא משמש בדרך כלל לתיאור אנשים או חפצים שגובהם גבוה. לדוגמה, אם תרצה לומר שעץ גבוה, היית אומר "חאדית אל-שג'ארה ṭאוולה" (העץ גבוה).

שימוש ב-Ṭawīl כדי לתאר אנשים

כאשר מתארים אנשים, המילה ṭawīl משמשת בדרך כלל כדי לתאר מישהו שגובהו גבוה. לדוגמה, אם היית רוצה לומר שאדם גבוה, היית אומר "Ḥabībī ḥuwa ṭawīl" (חבר שלי גבוה).

שימוש ב-Ṭawīl לתיאור אובייקטים

המילה ṭawīl יכולה לשמש גם לתיאור עצמים שגובהם גבוה. לדוגמה, אם רצית לומר שבניין גבוה, היית אומר "חאדית אל-בינה אווילה" (הבניין גבוה).

שימוש ב-Ṭawīl לתיאור אורך

המילה ṭawīl יכולה לשמש גם כדי לתאר משהו שאורכו ארוך. לדוגמה, אם תרצה לומר שנהר ארוך, היית אומר "אדית אל-נהר ṭאוויללה" (הנהר ארוך).

סיכום

לסיכום, המילה הערבית לגבוה היא ṭawīl. מילה זו משמשת לתיאור מישהו או משהו שהוא גבוה בגובה או ארוך באורך. זהו שם תואר, ולכן הוא משמש לתיאור שם עצם. כאשר מתארים אנשים, הוא משמש בדרך כלל לתיאור מישהו שגובהו גבוה. כאשר מתארים חפצים, הוא משמש בדרך כלל לתיאור משהו שגובהו גבוה. כאשר מתארים אורך, הוא משמש בדרך כלל לתיאור משהו שאורכו ארוך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן