דף הבית » רץ ברשת » איך אומרים היום בערבית?

איך אומרים היום בערבית?

איך אומרים היום בערבית?

מהי המילה הערבית להיום?

המילה הערבית להיום היא "אל-יאם". זהו שם עצם זכר המשמש להתייחסות לימינו. זה מבוטא "אל-יה-וום". זה גם כתוב לפעמים כ"אל-יום".

איך משתמשים במילה במשפט?

ניתן להשתמש במילה "אל-יאם" במשפט כדי להתייחס לימינו. לדוגמה, אתה יכול לומר "אל-יאם הווא אל-סבט" שפירושו "היום שבת". אתה יכול גם לומר "אל-יאום הווא אל-ערביה" שפירושו "היום יום רביעי".

לאילו מילים אחרות משמשים להתייחס היום?

בנוסף למילה "אל-יאם", ישנן מילים נוספות שניתן להשתמש בהן כדי להתייחס לימינו. אלה כוללים "אל-חדיר" שפירושו "עכשיו" או "היום הזה", ו"אל-נהריה" שפירושו "הבוקר הזה".

מה ההבדל בין "אל-יאם" ל"אל-חדיר"?

ההבדל בין "אל-יום" ל"אל-חדיר" הוא ש"אל-יאם" מתייחס לימינו, בעוד ש"אל-חדיר" מתייחס לרגע הנוכחי. לדוגמה, אם היית רוצה לומר "אני כאן עכשיו", היית אומר "אנא חדיר אל-חדיר".

מה ההבדל בין "אל-יאם" ל"אל-נהריה"?

ההבדל בין "אל-יהום" ל"אל-נהריה" הוא ש"אל-יום" מתייחס לימינו, בעוד "אל-נהריה" מתייחס לבוקר של היום. לדוגמה, אם היית רוצה לומר "עכשיו בוקר", היית אומר "הווא אל-נהריה אל-חדיר".

סיכום

לסיכום, המילה הערבית להיום היא "אל-יאם". ניתן להשתמש במילה זו במשפט כדי להתייחס לימינו. ישנן גם מילים אחרות שניתן להשתמש בהן כדי להתייחס לימינו, כמו "אלחדיר" ו"אלנהריה". למידע נוסף על השפה הערבית, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן