דף הבית » TOP10 » איך אומרים בריאות בערבית?

איך אומרים בריאות בערבית?

איך אומרים בריאות בערבית?

מהי המילה הערבית לבריאות?

The Arabic word for health is صحة (ṣihhah). מילה זו מבוטאת כ"סה-הה" ומשמשת לתיאור רווחה פיזית, נפשית ורגשית. הוא משמש גם כדי להתייחס למצב של חופשי ממחלה או פציעה.

כיצד להשתמש במילה בריאות בערבית

The word صحة (ṣihhah) can be used in a variety of ways. זה יכול לשמש כדי לתאר את הבריאות הפיזית של אדם, כגון כאשר מישהו אומר "אני במצב בריאותי טוב" או "אני מרגיש בריא". זה יכול לשמש גם כדי לתאר את הרווחה הנפשית והרגשית של אדם, כגון כאשר מישהו אומר "אני מרגיש שמח ובריא". The word صحة (ṣihhah) can also be used to describe the state of being free from illness or injury. לדוגמה, מישהו יכול לומר "אני בריא וחופשי מכל מחלה או פציעות."

דרכים אחרות לומר בריאות בערבית

In addition to the word صحة (ṣihhah), there are several other words that can be used to describe health in Arabic. These include الصحة (al-ṣihhah), which means “health” or “wellbeing”; الصحة العامة (al-ṣihhah al-ʿāmmah), which means “general health”; and الصحة النفسية (al-ṣihhah al-nafsiyyah), which means “mental health.”

המילה הערבית לבריאות

The Arabic word for healthy is صحي (ṣihhī). מילה זו מבוטאת כ"סה-הי" ומשמשת לתיאור מישהו או משהו במצב בריאותי תקין. לדוגמה, מישהו יכול לומר "אני מרגיש בריא" או "האוכל הזה בריא".

המילה הערבית לא בריא

The Arabic word for unhealthy is غير صحي (ghayr ṣihhī). מילה זו מבוטאת כ"ghayr seh-hee" ומשמשת לתיאור מישהו או משהו שאינם בריאים. לדוגמה, מישהו יכול לומר "אני מרגיש לא בריא" או "האוכל הזה לא בריא".

סיכום

In conclusion, the Arabic word for health is صحة (ṣihhah). מילה זו משמשת לתיאור רווחה פיזית, נפשית ורגשית, כמו גם את מצב החופש ממחלה או פציעה. There are also several other words that can be used to describe health in Arabic, such as الصحة (al-ṣihhah), الصحة العامة (al-ṣihhah al-ʿāmmah), and الصحة النفسية (al-ṣihhah al-nafsiyyah). The Arabic word for healthy is صحي (ṣihhī), while the Arabic word for unhealthy is غير صحي (ghayr ṣihhī).

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן