דף הבית » TOP10 » איך אומרים בערבית תיזהר?

איך אומרים בערבית תיזהר?

איך אומרים בערבית תיזהר?

מה זאת אומרת היזהר בערבית?

The phrase “be careful” in Arabic is “خذ حذرا” (khudh ḥaḍra). ביטוי זה משמש כדי להביע זהירות או כדי להזהיר מישהו מפני סכנה אפשרית. זה דומה לביטוי האנגלי "היזהר" וניתן להשתמש בו במגוון הקשרים.

דרכים שונות להביע זהירות בערבית

In addition to “خذ حذرا” (khudh ḥaḍra), there are several other ways to express caution in Arabic. אלו כוללים:

1. انتبه (intibah)

ביטוי זה משמש כדי להביע זהירות או כדי להזהיר מישהו מפני סכנה אפשרית. זה דומה לביטוי האנגלי "שים לב" וניתן להשתמש בו במגוון הקשרים.

2. عليك بالحذر (ʿalayk bi-l-ḥaḍr)

ביטוי זה משמש כדי להביע זהירות או כדי להזהיר מישהו מפני סכנה אפשרית. זה דומה לביטוי האנגלי "be wary" וניתן להשתמש בו במגוון הקשרים.

3. عليك بالحذر والحذر (ʿalayk bi-l-ḥaḍr wa-l-ḥaḍr)

ביטוי זה משמש כדי להביע זהירות או כדי להזהיר מישהו מפני סכנה אפשרית. זה דומה לביטוי האנגלי "היה זהיר וזהיר" וניתן להשתמש בו במגוון הקשרים.

4. عليك بالحذر والحذر والحذر (ʿalayk bi-l-ḥaḍr wa-l-ḥaḍr wa-l-ḥaḍr)

ביטוי זה משמש כדי להביע זהירות או כדי להזהיר מישהו מפני סכנה אפשרית. זה דומה לביטוי האנגלי "היה זהיר, זהיר וערני" וניתן להשתמש בו במגוון הקשרים.

סיכום

In conclusion, the phrase “be careful” in Arabic is “خذ حذرا” (khudh ḥaḍra). There are several other ways to express caution in Arabic, such as “انتبه” (intibah), “عليك بالحذر” (ʿalayk bi-l-ḥaḍr), “عليك بالحذر والحذر” (ʿalayk bi-l-ḥaḍr wa-l-ḥaḍr ), and “عليك بالحذر والحذر والحذر” (ʿalayk bi-l-ḥaḍr wa-l-ḥaḍr wa-l-ḥaḍr). ניתן להשתמש בביטויים אלה במגוון הקשרים כדי להביע זהירות או כדי להזהיר מישהו מפני סכנה אפשרית. למידע נוסף, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן