דף הבית » בחירות הגולשים » איך אומרים אוריגמי בערבית?

איך אומרים אוריגמי בערבית?

איך אומרים אוריגמי בערבית?

מה זה אוריגמי?

אוריגמי היא אומנות קיפולי הנייר. מקורו ביפן והוא נהוג מאז המאה ה-17. המילה אוריגמי מגיעה מהמילים היפניות "אורו" (לקפל) ו"קאמי" (נייר). זוהי צורת אמנות פופולרית המשמשת ליצירת מגוון חפצים, מחיות ועד פרחים ועד צורות גיאומטריות. אוריגמי היא פעילות מהנה ויצירתית שניתן ליהנות ממנה על ידי אנשים בכל הגילאים. זוהי גם דרך מצוינת ללמוד על גיאומטריה, מתמטיקה והנדסה. ניתן להשתמש בו כדי ללמד ילדים על צורות, זוויות וסימטריה.

איך אומרים אוריגמי בערבית?

המילה אוריגמי אינה ילידת השפה הערבית. עם זאת, יש מילה ערבית לקיפול נייר: "וואראק". מילה זו נגזרת מהשורש הערבי "וואראקה", שפירושו "להתקפל". לכן, אם אתה רוצה לומר אוריגמי בערבית, היית אומר "וואראק". זוהי המילה הנפוצה ביותר לקיפול נייר בשפה הערבית.

היסטוריה של אוריגמי

ההיסטוריה של האוריגמי קשורה קשר הדוק להיסטוריה של הנייר. הנייר הומצא בסין בסביבות שנת 105 לספירה והובא ליפן במאה ה-6. בתקופה זו החלו לתרגל אוריגמי. דגמי האוריגמי המוכרים ביותר היו צורות גיאומטריות פשוטות, כגון ריבועים ומשולשים. עם הזמן פותחו מודלים מורכבים יותר, כגון חיות ופרחים.במאה ה-17 החלו להשתמש באוריגמי כסוג של בידור. אנשים היו מקפלים נייר לצורות שונות ואז מאתגרים זה את זה לנחש מהי הצורה. המשחק הזה נקרא "tsutsumi", שפירושו "לקפל" ביפנית. כיום, אוריגמי הוא עדיין צורת אמנות פופולרית. הוא משמש ליצירת מגוון חפצים, מחיות ועד פרחים ועד צורות גיאומטריות. הוא משמש גם במגוון תחומים, כגון הנדסה, מתמטיקה ואדריכלות.

סיכום

אוריגמי היא צורת אמנות פופולרית שמקורה ביפן. זוהי פעילות מהנה ויצירתית שאנשים מכל הגילאים יכולים ליהנות ממנה. המילה אוריגמי אינה מקורית בשפה הערבית, אבל יש מילה ערבית לקיפול נייר: "וואראק". למידע נוסף על אוריגמי, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן