דף הבית » TOP10 » איך אומרים 8 בערבית?

איך אומרים 8 בערבית?

איך אומרים 8 בערבית?

מהי המילה הערבית ל-8?

The Arabic word for 8 is “thamāniyā” (ثَمَانِيَّة). זו הדרך הסטנדרטית לומר 8 בערבית. הוא משמש בהקשרים פורמליים ובלתי פורמליים כאחד.

איך מבטאים 8 בערבית

ההגייה של "thamāniyā" היא "tha-ma-nee-ya". הדגש הוא על ההברה השנייה. הצליל "th" דומה ל"th" ב"the". הצליל "a" דומה ל"a" ב"אבא". צליל "m" דומה ל-"m" ב"אמא". הצליל "n" דומה ל"n" ב"לא". צליל ה-"ee" דומה ל-ee ב-"ראה". צליל ה-"ya" דומה ל-"ya" ב-"yes".

דרכים אחרות לומר 8 בערבית

בנוסף ל"תאמאנייה", יש דרכים אחרות לומר 8 בערבית. These include “thamāniyat” (ثَمَانِيَّة), “thamāniyatayn” (ثَمَانِيَّتَيْن), and “thamāniyatun” (ثَمَانِيَّتُنْ). כל אלו הן וריאציות של אותה מילה וניתן להשתמש בהן לסירוגין.

ספרות ערביות

בערבית, מספרים נכתבים באמצעות מערכת של ספרות המכונה "ספרות ערביות". ספרות אלו נכתבות משמאל לימין ומורכבות משילוב של סמלים. The symbols used for the numbers 1-9 are as follows:1 = واحد (wāḥid)2 = اثنان (ithnān)3 = ثلاثة (thulāthah)4 = اربعة (arbaʿah)5 = خمسة (khamsah)6 = ستة (sittah)7 = سبعة (sabʿah)8 = ثمانية (thamāniyā)9 = تسعة (tisʿah)

סיכום

In conclusion, the Arabic word for 8 is “thamāniyā” (ثَمَانِيَّة). זוהי הדרך הסטנדרטית לומר 8 בערבית והיא משמשת בהקשרים פורמליים ובלתי פורמליים כאחד. ישנן וריאציות אחרות של אותה מילה שניתן להשתמש בהן לסירוגין. בנוסף, ספרות ערביות נכתבות משמאל לימין ומורכבות משילוב של סמלים. למידע נוסף על השפה הערבית, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן