דף הבית » רץ ברשת » איך אומרים 17 בערבית?

איך אומרים 17 בערבית?

איך אומרים 17 בערבית?

מהי המילה הערבית ל-17?

The Arabic word for 17 is سبعة عشر (sabʿa ʿashar). זה מבוטא כ-sah-bah ah-shahr. It is written in Arabic script as سبعة عشر.

ספרות ערביות

ספרות ערביות הן עשר הספרות המשמשות בשפה הערבית. הם כתובים מימין לשמאל ונכתבים בצורה של עיגול. הספרות נכתבות באותו אופן כמו באנגלית, אך הסדר הפוך. For example, the number 17 is written as سبعة عشر (sabʿa ʿashar).

ספרות ערביות וספרות רומיות

הספרות הערביות שונות מספרות רומיות. ספרות רומיות נכתבות משמאל לימין ונכתבות בצורה של קו. לדוגמה, המספר 17 כתוב בתור XVII בספרות רומיות.

שפה ערבית

ערבית היא שפה שמית המדוברת על ידי יותר מ-300 מיליון בני אדם במזרח התיכון ובצפון אפריקה. זוהי השפה הרשמית של מדינות רבות, כולל מצרים, עיראק, ירדן, לבנון, מרוקו, ערב הסעודית וסוריה. ערבית כתובה בכתב הערבי, שנכתב מימין לשמאל.

דיאלקטים ערביים

הערבית מחולקת למספר דיאלקטים, כולל ערבית מצרית, ערבית לבנטינית וערבית המפרץ. לכל ניב יש הגייה ואוצר מילים משלו. For example, the word for 17 in Egyptian Arabic is سبعة عشر (sabʿa ʿashar), while in Levantine Arabic it is سبع عشر (sabʿ ʿashar).

אלפבית ערבי

האלפבית הערבי מורכב מ-28 אותיות. הוא כתוב מימין לשמאל וכתוב בצורה של עיגול. האותיות נכתבות באותו אופן כמו באנגלית, אך הסדר הפוך. For example, the letter A is written as ا (alif).

סיכום

In conclusion, the Arabic word for 17 is سبعة عشر (sabʿa ʿashar). ספרות ערביות נכתבות מימין לשמאל ונכתבות בצורה של עיגול. ערבית היא שפה שמית המדוברת על ידי יותר מ-300 מיליון בני אדם במזרח התיכון ובצפון אפריקה. הוא מחולק למספר דיאלקטים, כולל ערבית מצרית, ערבית לבנטינית וערבית המפרץ. האלפבית הערבי מורכב מ-28 אותיות ונכתב מימין לשמאל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן