דף הבית » רץ ברשת » איך אומרים תודה בערבית?

איך אומרים תודה בערבית?

איך אומרים תודה בערבית?

מהי המילה בערבית תודה?

The most common way to say thank you in Arabic is “shukran” (شكرا). זוהי הדרך הסטנדרטית להביע הכרת תודה ברוב המדינות דוברות ערבית. זהו גם הביטוי הנפוץ ביותר בשפה הערבית.

דרכים אחרות לומר תודה בערבית

בנוסף ל"שוקרן", יש עוד כמה דרכים לומר תודה בערבית. אלו כוללים:

אלחמדולילה

ביטוי זה מתורגם מילולית ל"שבח לאל" ומשמש להבעת הכרת תודה על משהו שנעשה. הוא משמש לעתים קרובות בתגובה למחמאה או למחווה אדיבה.

ג'זאק אללה ח'יר

ביטוי זה מתורגם מילולית ל"יהי רצון שאלוהים יגמול אותך בטוב" והוא משמש להבעת הערכה על משהו שנעשה. הוא משמש לעתים קרובות בתגובה לטובה או למחווה אדיבה.

משאלה

ביטוי זה מתורגם מילולית ל"מה שאלוהים רצה" והוא משמש להבעת הערצה או הערכה למשהו שנעשה. הוא משמש לעתים קרובות בתגובה למחמאה או למחווה אדיבה.

טשארפנה

ביטוי זה מתורגם מילולית ל"כבוד לנו" ומשמש להבעת הערכה על משהו שנעשה. הוא משמש לעתים קרובות בתגובה לטובה או למחווה אדיבה.

כיצד להשתמש בתודה בערבית

כאשר מביעים הכרת תודה בערבית, חשוב להשתמש בביטוי המתאים למצב. לדוגמה, אם מישהו עשה לך טובה, יותר נכון להשתמש ב"ג'זאק אללה חאיר" מאשר ב"שוקרן". באופן דומה, אם מישהו נתן לך מחמאה, יותר נכון להשתמש ב"משללה" מאשר ב"שוקרן".

סיכום

אמירת תודה בערבית היא דרך מצוינת להראות הערכה וכבוד למישהו שעשה משהו בשבילך. בין אם אתה מודה למישהו על טובה, מחמאה או מחווה אדיבה, ישנם מספר משפטים שונים שבהם תוכל להשתמש כדי להביע את הכרת התודה שלך. על ידי שימוש בביטוי המתאים למצב, אתה יכול להבטיח שמסר התודה שלך מועבר כראוי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן