דף הבית » להעביר את הזמן » איך אומרים שלום בערבית?

איך אומרים שלום בערבית?

איך אומרים שלום בערבית?

מהי הדרך הסטנדרטית להיפרד בערבית?

The standard way to say goodbye in Arabic is “ma'a as-salaama” (مع السلامة). ביטוי זה מתורגם מילולית ל"עם שלום" ומשמש כדרך מנומסת להיפרד. זוהי הדרך הנפוצה ביותר להיפרד בערבית והיא משמשת בהקשרים פורמליים ובלתי פורמליים כאחד.

דרכים אחרות להיפרד בערבית

בנוסף ל"מאה א-סלאמא", יש עוד כמה דרכים להיפרד בערבית. הנה כמה מהנפוצים ביותר:

1. “Il-hamdu lillah” (الحمد لله)

ביטוי זה מתורגם מילולית ל"שבח לאל" ומשמש כדרך להביע הכרת תודה. הוא משמש לעתים קרובות כדרך להיפרד בערבית, במיוחד בהקשרים רשמיים יותר.

2. “Fi aman Allah” (في أمان الله)

ביטוי זה מתורגם מילולית ל"בהגנת אלוהים" ומשמש כדרך להביע משאלה לביטחון. הוא משמש לעתים קרובות כדרך להיפרד בערבית, במיוחד בהקשרים לא פורמליים יותר.

3. “Bis-salaama” (بالسلامة)

ביטוי זה מתורגם מילולית ל"עם שלום" ומשמש כדרך להביע משאלה לשלום. הוא משמש לעתים קרובות כדרך להיפרד בערבית, במיוחד בהקשרים לא פורמליים יותר.

כיצד להשתמש בדרכים שונות להיפרד בערבית

כשאומרים שלום בערבית, חשוב להשתמש בביטוי המתאים להקשר. לדוגמה, "מאה א-סלאמא" היא הדרך הנפוצה ביותר להיפרד בערבית ומתאימה להקשרים פורמליים ולא פורמליים כאחד. "Il-hamdu lillah" מתאים יותר להקשרים פורמליים, בעוד "Fi aman Allah" ו-"bis-salaama" מתאימים יותר להקשרים לא פורמליים.

סיכום

להיפרד בערבית היא דרך מצוינת להראות כבוד והערכה לאדם איתו אתה מדבר. ישנן מספר דרכים שונות להיפרד בערבית, וחשוב להשתמש בביטוי המתאים להקשר.

  • Ma'a as-salaama (مع السلامة) is the most common way to say goodbye in Arabic and is used in both formal and informal contexts.
  • Il-hamdu lillah (الحمد لله) is more appropriate for formal contexts.
  • Fi aman Allah (في أمان الله) and bis-salaama (بالسلامة) are more appropriate for informal contexts.

למידע נוסף על איך להיפרד בערבית, בדוק את הסרטון הזה מ-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן