דף הבית » הכי מדובר » איך אומרים עיד אל-אדחא בערבית?

איך אומרים עיד אל-אדחא בערבית?

איך אומרים עיד אל-אדחא בערבית?

מה זה עיד אל-אדחא?

עיד אל-אדחה הוא חג אסלאמי חשוב שנחגג על ידי מוסלמים ברחבי העולם. הוא ידוע גם כ"חג הקורבנות" והוא נחגג כדי להנציח את נכונותו של הנביא איברהים (אברהם) להקריב את בנו ישמעאל כמעשה של ציות לאלוהים. עיד אל-אדחה נחגג ביום העשירי ליום ה'. החודש האסלאמי דהו אל-היג'ה ונמשך ארבעה ימים. במהלך תקופה זו, מוסלמים מתאספים לקיים תפילות מיוחדות, להחליף מתנות ולחלוק ארוחות עם בני משפחה וחברים.

איך אומרים עיד אל-אדחא בערבית

הביטוי "עיד אל-אדחא" הוא בערבית "פסטיבל הקורבנות". זה מבוטא כ"עיד אל-אה-דה". The phrase is also written as عيد الأضحى in Arabic script.

מה עושים המוסלמים במהלך עיד אל-אדחה?

במהלך עיד אל-אדחה, מוסלמים מקיימים תפילות מיוחדות ומחליפים מתנות. הם גם חולקים ארוחות עם בני משפחה וחברים. בנוסף, מוסלמים מקריבים גם חיה, כגון כבשה, עז או פרה, כאקט של ציות לאלוהים. זה ידוע בשם qurbani והוא תזכורת לנכונותו של הנביא איברהים (אברהם) להקריב את בנו ישמעאל. לאחר מכן חולקים את הבשר מהחיה המוקרבת עם בני משפחה, חברים ועניים.

סיכום

עיד אל-אדחה הוא חג אסלאמי חשוב שנחגג על ידי מוסלמים ברחבי העולם. זהו זמן לתפילה, למתן מתנות ולחלוק ארוחות עם בני משפחה וחברים. זה גם הזמן לזכור את נכונותו של הנביא אבראהים (אברהם) להקריב את בנו ישמעאל כמעשה של ציות לאלוהים. כדי לומר עיד אל-אדחה בערבית, פשוט אמור "עיד אל-אה-דה".

מה זה קורבני?

קורבני הוא הנוהג האסלאמי של הקרבת חיה, כגון כבשה, עז או פרה, כפעולה של ציות לאלוהים. זוהי תזכורת לנכונותו של הנביא אבראהים (אברהם) להקריב את בנו ישמעאל. לאחר מכן חולקים את הבשר מהחיה המוקרבת עם בני משפחה, חברים ועניים.

מהי המשמעות של עיד אל-אדחא?

עיד אל-אדחא הוא זמן למוסלמים לזכור את נכונותו של הנביא איברהים (אברהם) להקריב את בנו ישמעאל כמעשה של ציות לאלוהים. זה גם זמן לתפילה, למתן מתנות ולחלוק ארוחות עם בני משפחה וחברים.

היכן חוגגים את עיד אל-אדחא?

עיד אל-אדחא נחגג על ידי מוסלמים ברחבי העולם. הוא נחגג ביום ה-10 של החודש האסלאמי דהו אל-היג'ה ונמשך ארבעה ימים. למידע נוסף על עיד אל-אדחה בויקיפדיה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן