דף הבית » המלצות הצוות » איך אומרים ספר בערבית?

איך אומרים ספר בערבית?

איך אומרים ספר בערבית?

מהי המילה בערבית לספר?

The Arabic word for book is “kitaab” (كتاب). זהו שם עצם זכר, והוא מבוטא בצליל "k" קשה. The plural form of the word is “kutub” (كتب). זה מבוטא גם עם צליל "k" קשה.

מה המשמעות של המילה בערבית לספר?

המילה הערבית לספר פירושה פשוטו כמשמעו "כתיבה" או "כתבי קודש". It is derived from the root word “kataba” (كتب), which means “to write”. המילה "קיטאאב" משמשת להתייחסות לכל סוג של חומר כתוב, כולל ספרים, מגזינים, עיתונים ואפילו מכתבים.

כיצד משמשת המילה הערבית לספר בדיבור יומיומי?

המילה בערבית לספר משמשת בדיבור היומיומי במגוון דרכים. ניתן להשתמש בו כדי להתייחס לספר פיזי, כגון רומן או ספר לימוד. ניתן להשתמש בו גם כדי להתייחס לספר דיגיטלי, כגון ספר אלקטרוני או ספר שמע. המילה יכולה לשמש גם להתייחסות לאוסף של חומר כתוב, כגון ספרייה או חנות ספרים. זה יכול לשמש גם כדי להתייחס לסוג מסוים של ספר, כגון ספר בישול או מילון. המילה יכולה לשמש גם להתייחסות למסמך כתוב, כגון חוזה או שטר. זה יכול לשמש גם להתייחסות לרשומה כתובה, כגון יומן או יומן.

אילו מילים אחרות קשורות למילה בערבית לספר?

יש עוד כמה מילים הקשורות למילה הערבית לספר. The word “maktab” (مكتب) means “office” or “desk”. The word “maktaba” (مكتبة) means “library”. The word “maktabi” (مكتبي) means “bookseller”. The word “maktabiyya” (مكتبية) means “bookstore”. The word “kitabiyya” (كتابية) means “bookbinding”. The word “kitabi” (كتابي) means “bookish” or “bookworm”. The word “kitabiyyat” (كتابيات) means “literature”. The word “kutubiyya” (كتبية) means “publishing”. The word “kutubi” (كتبي) means “publisher”. The word “kutubiyyat” (كتبيات) means “publishing house”. The word “kutubiyyun” (كتبيون) means “bookseller”. The word “kutubiyyatun” (كتبياتون) means “bookstore”. The word “kutubiyyat” (كتبيات) can also be used to refer to a collection of books, such as a library or a bookstore. In conclusion, the Arabic word for book is “kitaab” (كتاب). זהו שם עצם זכר, והוא מבוטא בצליל "k" קשה. The plural form of the word is “kutub” (كتب). זה מבוטא גם עם צליל "k" קשה. There are several other words related to the Arabic word for book, such as “maktab” (مكتب), “maktaba” (مكتبة), and “kitabiyya” (كتابية).

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן