דף הבית » המלצות העורכים » איך אומרים משטרה בערבית?

איך אומרים משטרה בערבית?

איך אומרים משטרה בערבית?

מהי המילה הערבית למשטרה?

The Arabic word for police is “shurta” (شرطة). מילה זו משמשת הן בהקשרים פורמליים והן בהקשרים בלתי פורמליים. הוא משמש גם במדינות רבות אחרות דוברות ערבית, כמו מצרים, ירדן ולבנון.

מה פירוש המילה "שורטה"?

המילה "שורטה" פירושה מילולית "שומר" או "הגנה" בערבית. הוא משמש להתייחסות למשטרה במדינות דוברות ערבית. The word is derived from the Arabic root “sharata” (شرط), which means “to guard” or “to protect”.

כיצד משתמשים במילה "שורטה"?

המילה "שורטה" משמשת בהקשרים רבים ושונים. זה יכול לשמש להתייחסות למשטרה בכלל, או לשוטר ספציפי. זה יכול לשמש גם להתייחסות לתחנת משטרה או ניידת משטרה.

באילו מילים אחרות משתמשים כדי להפנות למשטרה?

בנוסף למילה "שורטה", יש עוד כמה מילים המשמשות להתייחסות למשטרה בערבית. These include “mubashir” (مبشر), which means “messenger” or “announcer”, and “muhafiz” (محافظ), which means “guard” or “protector”.

מהי צורת הרבים של "שורטה"?

The plural form of “shurta” is “shurtat” (شرطات). זה משמש להתייחסות למספר שוטרים או למספר תחנות משטרה.

באילו מילים אחרות משתמשים כדי להתייחס למשטרה בערבית?

בנוסף למילים "שורטה" ו"שורטאט", ישנן עוד כמה מילים המשמשות להתייחסות למשטרה בערבית. These include “muhafizat” (محافظات), which means “guards” or “protectors”, and “muhafizun” (محافظون), which means “guardians” or “protectors”.

סיכום

The Arabic word for police is “shurta” (شرطة). מילה זו משמשת הן בהקשרים פורמליים והן בהקשרים בלתי פורמליים. הוא משמש גם במדינות רבות אחרות דוברות ערבית, כמו מצרים, ירדן ולבנון. בנוסף למילה "שורטה", יש עוד כמה מילים המשמשות להתייחסות למשטרה בערבית. These include “mubashir” (مبشر), which means “messenger” or “announcer”, and “muhafiz” (محافظ), which means “guard” or “protector”. למידע נוסף על השפה הערבית, עיין בחיפוש זה ב-YouTube עבור הנושא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן