דף הבית » להעביר את הזמן » איך אומרים לעזאזל בערבית?

איך אומרים לעזאזל בערבית?

איך אומרים לעזאזל בערבית?

מהי המילה הערבית לגיהנום?

המילה הערבית לגיהנום היא "ג'הנאם". מילה זו נגזרת מהשורש הערבי "jhnm", שפירושו "לשרוף". המילה משמשת להתייחסות למקום העונש בחיים שלאחר המוות, שבו חוטאים נשלחים לסבול על חטאיהם.

מה פירוש המילה?

המילה "ג'הנאם" פירושה המילולי "המקום הבוער". הוא משמש להתייחסות למקום העונש בחיים שלאחר המוות, שבו החוטאים נשלחים לסבול על חטאיהם. בתיאולוגיה האסלאמית, ג'הנאם הוא מקום של סבל וייסורים עזים, שבו חוטאים נענשים על עוולותיהם.

מה העונש בג'הנאם?

העונש בג'הנאם הוא חמור ומתבסס על חומרת החטא. זה יכול לנוע בין שריפה באש, להשלכה לתוך אגם אש רותח, ועד לכבול וגרירה במעמקי האדמה. העונש נועד להרתיע את אלה שיבצעו חטאים, ולהזכיר להם את ההשלכות של מעשיהם.

באילו מילים אחרות משתמשים כדי לתאר את ג'הנאם?

בנוסף למילה "ג'הנאם", יש עוד כמה מילים המשמשות לתיאור מקום העונש בחיים שלאחר המוות. אלה כוללים את "ג'הים", שפירושו "האש היוקדת", "לאזה", שפירושה "הלהבה היוקדת", ו"סאקר", שפירושה "האש היוקדת".

סיכום

לסיכום, המילה הערבית לגיהנום היא "ג'הנאם". מילה זו משמשת להתייחסות למקום העונש בחיים שלאחר המוות, שבו חוטאים נשלחים לסבול על חטאיהם. העונש בג'הנאם הוא חמור ומתבסס על חומרת החטא. בנוסף למילה "ג'הנאם", יש עוד כמה מילים המשמשות לתיאור מקום העונש בחיים שלאחר המוות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן