דף הבית » להעביר את הזמן » איך אומרים כורכום בערבית?

איך אומרים כורכום בערבית?

איך אומרים כורכום בערבית?

מה זה כורכום?

כורכום הוא תבלין פופולרי בשימוש במאכלים רבים ברחבי העולם. הוא בן למשפחת הג'ינג'ר והוא יליד הודו ודרום מזרח אסיה. לכורכום יש טעם חם ומר, והוא משמש לעתים קרובות לטעם או לצביעה של אבקות קארי, חרדלים ומזונות אחרים. החומר הפעיל בכורכום הוא כורכומין, בעל תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון חזקות.

איך אומרים כורכום בערבית?

The Arabic word for turmeric is كركم (kurkum). זה מבוטא kur-koom. מילה זו נגזרת מהמילה הסנסקריט kuṅkuma, שפירושה "זעפרן" או "כורכום".

שימושים של כורכום במטבח המזרח תיכוני

כורכום נמצא בשימוש נרחב במטבח המזרח תיכוני. הוא משמש לעתים קרובות לטעם ולצבע מנות אורז, תבשילים ומרקים. הוא משמש גם להכנת תבלין מזרח תיכוני פופולרי בשם zhug, שהוא רוטב חריף עשוי שום, כמון ותבלינים אחרים. כורכום משמש גם להכנת משקה מזרח תיכוני פופולרי בשם קשק, שהוא משקה סמיך וקרמי עשוי יוגורט, שום ותבלינים אחרים.

היתרונות הבריאותיים של כורכום

לכורכום יתרונות בריאותיים רבים. זהו אנטי דלקתי ונוגד חמצון רב עוצמה, שיכול לעזור להפחית דלקת ולהגן על הגוף מפני נזקי רדיקלים חופשיים. הוא גם הוכח כבעל תכונות אנטי-סרטניות ועשוי לסייע בהפחתת הסיכון לסוגים מסוימים של סרטן. בנוסף, הוכח כי כורכום משפר את העיכול, מפחית את רמות הכולסטרול ומחזק את המערכת החיסונית.

אנגלית עֲרָבִית
כּוּרכּוּם كركم (kurkum)

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן