דף הבית » המלצות העורכים » איך אומרים כועס בערבית?

איך אומרים כועס בערבית?

איך אומרים כועס בערבית?

מהי המילה בערבית לכעס?

The Arabic word for angry is غاضب (ghadab). זהו שם תואר המשמש לתיאור מישהו שחש כעס או נמצא במצב של כעס. הוא משמש גם לתיאור מישהו שכעס בקלות או בעל מזג קצר.

דרכים אחרות לומר כועס בערבית

In addition to the word غاضب (ghadab), there are several other words that can be used to express anger in Arabic. אלו כוללים:

غضبان (ghadaban)

זהו פתגם המשמש לתיאור מישהו שמרגיש כועס מאוד או נמצא במצב של כעס קיצוני. הוא משמש לעתים קרובות כדי לתאר מישהו שכעס בקלות רבה או בעל מזג קצר מאוד.

غضب (ghadab)

זהו שם עצם המשמש לתיאור תחושת הכעס. הוא משמש לעתים קרובות כדי לתאר מישהו שמרגיש כועס מאוד או נמצא במצב של כעס קיצוני.

غضبا (ghadaba)

זהו שם תואר המשמש לתיאור מישהו שחש כעס או נמצא במצב של כעס. הוא משמש לעתים קרובות לתיאור מישהו שכעס בקלות או בעל מזג קצר.

غضبي (ghadabi)

זהו פתגם המשמש לתיאור מישהו שמרגיש כועס מאוד או נמצא במצב של כעס קיצוני. הוא משמש לעתים קרובות כדי לתאר מישהו שכעס בקלות רבה או בעל מזג קצר מאוד.

غضباني (ghadabani)

זהו שם תואר המשמש לתיאור מישהו שמרגיש כועס מאוד או נמצא במצב של כעס קיצוני. הוא משמש לעתים קרובות כדי לתאר מישהו שכעס בקלות רבה או בעל מזג קצר מאוד.

סיכום

לסיכום, ישנן מספר מילים שונות שניתן להשתמש בהן כדי להביע כעס בערבית. The most common word is غاضب (ghadab), which is an adjective that is used to describe someone who is feeling angry or is in a state of anger. Other words that can be used to express anger in Arabic include غضبان (ghadaban), غضب (ghadab), غضبا (ghadaba), غضبي (ghadabi), and غضباني (ghadabani). אם אתה רוצה ללמוד עוד על איך לומר כועס בערבית, אתה יכול לצפות בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן