דף הבית » המלצות הצוות » איך אומרים טיפש בערבית?

איך אומרים טיפש בערבית?

איך אומרים טיפש בערבית?

מהי המילה הערבית לטיפש?

The Arabic word for stupid is غبي (ghabī). מילה זו משמשת לתיאור מישהו שאינו אינטליגנטי במיוחד או טיפש. הוא משמש גם לתיאור מישהו שאיטי להבין משהו.

איך משתמשים במילה?

The word غبي (ghabī) is used in a variety of ways. זה יכול לשמש כדי לתאר מישהו שהוא לא מאוד אינטליגנטי או שהוא טיפש. זה יכול לשמש גם כדי לתאר מישהו שאיטי להבין משהו. זה יכול לשמש גם כדי לתאר מישהו שלא ממש טוב במשהו.

דוגמאות למילה בשימוש

Here are some examples of how the word غبي (ghabī) can be used in a sentence:• أنا غبي في الرياضيات (Ana ghabī fi al-riyādiyāt) – I am bad at math.• هذا الطالب غبي في اللغة الإنجليزية (Hādhā al- ṭālib ghabī fi al-lughah al-inglīziyyah) – This student is bad at English.• هذا الشخص غبي في التفكير (Hādhā al-shakhs ghabī fi al-tifkīr) – This person is slow to think.

מילים אחרות לטיפש

יש מילים אחרות בערבית שניתן להשתמש בהן כדי לתאר מישהו שאינו אינטליגנטי במיוחד או טיפש. Some of these words include أحمق (ahmaq), بطيء (baṭīʾ), and غباء (ghabāʾ).

סיכום

The Arabic word for stupid is غبي (ghabī). מילה זו משמשת לתיאור מישהו שאינו אינטליגנטי במיוחד או טיפש. זה יכול לשמש גם כדי לתאר מישהו שאיטי להבין משהו. יש מילים אחרות בערבית שניתן להשתמש בהן כדי לתאר מישהו שאינו אינטליגנטי במיוחד או טיפש. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן