דף הבית » הכי מדובר » איך אומרים זכות קרקע בערבית?

איך אומרים זכות קרקע בערבית?

איך אומרים זכות קרקע בערבית?

מהי זכות על קרקע?

זכות לקרקע היא מושג משפטי המעניק ליחידים או קבוצות את הזכות להשתמש בקרקע ולתפוס אותה. זכות זו ניתנת בדרך כלל על ידי ממשלה או רשות אחרת. הוא משמש לעתים קרובות כדי להגן על זכויותיהם של אנשים ילידים או כדי להבטיח שימוש בקרקע באופן בר קיימא. במקרים מסוימים, ניתן להעניק זכות על קרקע גם ליחידים או לקבוצות כדי להגן על המורשת התרבותית שלהם.

מהו התרגום לערבית לזכות לארץ?

The Arabic translation for right to land is الحق في الأرض. ביטוי זה מתורגם מילולית ל"זכות בארץ". הוא משמש להתייחסות למושג המשפטי של זכות על קרקע.

טבלת התרגומים לערבית לזכות לאדמה

אנגלית עֲרָבִית
הזכות לארץ الحق في الأرض

מה המשמעות של התרגום לערבית?

התרגום לערבית לזכות לקרקע פירושו המילולי "הזכות בארץ". ביטוי זה משמש להתייחסות למושג המשפטי של זכות על קרקע. זכות זו ניתנת בדרך כלל על ידי ממשלה או רשות אחרת והיא משמשת לעתים קרובות כדי להגן על זכויותיהם של ילידים או כדי להבטיח שימוש בקרקע באופן בר קיימא.

מהי משמעותה של הזכות למקרקעין?

הזכות לקרקע היא מושג משפטי חשוב המשמש להגנה על זכויותיהם של יחידים או קבוצות להשתמש ולתפוס קרקע. זכות זו משמשת לעתים קרובות כדי להגן על זכויותיהם של ילידים או כדי להבטיח שימוש בקרקע באופן בר קיימא. במקרים מסוימים, ניתן להעניק זכות על קרקע גם ליחידים או לקבוצות כדי להגן על המורשת התרבותית שלהם.

סיכום

הזכות לקרקע היא מושג משפטי חשוב המשמש להגנה על זכויותיהם של יחידים או קבוצות להשתמש ולתפוס קרקע. The Arabic translation for right to land is الحق في الأرض, which literally translates to “the right in the land”. זכות זו משמשת לעתים קרובות כדי להגן על זכויותיהם של ילידים או כדי להבטיח שימוש בקרקע באופן בר קיימא. במקרים מסוימים, ניתן להעניק זכות על קרקע גם ליחידים או לקבוצות כדי להגן על המורשת התרבותית שלהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן