דף הבית » מה ההבדל » איך אומרים הרבה בערבית?

איך אומרים הרבה בערבית?

איך אומרים הרבה בערבית?

מה המשמעות של "הרבה"?

כשמדברים על אמירת "הרבה" בערבית, חשוב להבין למה אנחנו מתכוונים ב"הרבה". באנגלית, "הרבה" יכול להיות הרבה דברים שונים. זה יכול להיות כמות גדולה, הרבה מאוד או כמות גדולה. בערבית, הביטוי "הרבה" מתורגם בדרך כלל כ"קת'יראן" או "קת'ר".

איך אומרים "הרבה" בערבית

כאשר אתה רוצה לומר "הרבה" בערבית, אתה יכול להשתמש בביטוי "קת'יראן" או "קת'ר". ביטוי זה משמש לביטוי כמות גדולה או הרבה. לדוגמה, אם רצית לומר "יש לי הרבה ספרים", תוכל לומר "אנאא קתראן מין אל-כותוב".

דרכים אחרות לבטא "הרבה" בערבית

בנוסף לביטוי "קת'ראן" או "קת'ר", ישנן דרכים נוספות לבטא "הרבה" בערבית. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בביטוי "קת'יר min" כדי לבטא הרבה או כמות גדולה. לדוגמה, אם רצית לומר "יש לי הרבה כסף", תוכל לומר "אנאא קתיר מין אל-מאל".

שימוש ב"קת'רן" במשפט

כאשר משתמשים בביטוי "קת'ראן" במשפט, חשוב לזכור להשתמש בצירוף הפועל הנכון. לדוגמה, אם היית רוצה לומר "יש לי הרבה חברים", היית אומר "אנאא קתראן מין אל-אסדיקה".

שימוש ב"קת'ר" במשפט

כאשר משתמשים בביטוי "קת'ר" במשפט, חשוב לזכור להשתמש בצירוף הפועל הנכון. לדוגמה, אם היית רוצה לומר "יש לי הרבה כסף", היית אומר "אנאא קתיר מין אל-מאל".

שימוש ב-"Kather Min" במשפט

כשמשתמשים בביטוי "קת'ר מין" במשפט, חשוב לזכור להשתמש בצירוף הפועל הנכון. לדוגמה, אם תרצה לומר "יש לי הרבה ספרים", היית אומר "אנאא קתיר מין אל-כותוב". לסיכום, כאשר אתה רוצה לומר "הרבה" בערבית, אתה יכול להשתמש בביטוי " קת'ראן" או "קת'ר". ביטוי זה משמש לביטוי כמות גדולה או הרבה. בנוסף, אתה יכול להשתמש בביטוי "קאת'ר דקות" כדי לבטא הרבה או כמות גדולה. חשוב לזכור להשתמש בצירוף הפועל הנכון בעת שימוש בביטויים אלו במשפט.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן