דף הבית » המלצות העורכים » איך אומרים דרוזית בערבית?

איך אומרים דרוזית בערבית?

איך אומרים דרוזית בערבית?

מהי הדת הדרוזית?

הדרוזים הם מיעוט דתי דובר ערבית המצוי בעיקר בלבנון, סוריה וישראל. האמונה הדרוזית היא שלוחה של האיסלאם השיעי האיסמעילי, ונחשבת לדת נבדלת מהאסלאם הסוני והשיעי כאחד. האמונה הדרוזית מבוססת על תורתו של הפילוסוף בן המאה ה-11 חמזה בן עלי בן אחמד.

מהי השפה הדרוזית?

השפה הדרוזית היא דיאלקט של ערבית, והיא מדוברת על ידי העם הדרוזי. זהו שילוב של ערבית קלאסית, ערבית סורית וערבית לבנונית. השפה הדרוזית אינה כתובה, והיא מדוברת רק על ידי העם הדרוזי.

איך אומרים דרוזית בערבית?

The word for Druze in Arabic is "Durzi" (درزي). זוהי הדרך הנפוצה ביותר להתייחס לעם הדרוזי בערבית.

מהי האוכלוסייה הדרוזית?

האוכלוסייה הדרוזית מוערכת בכמיליון איש ברחבי העולם. רוב הדרוזים חיים בלבנון, סוריה וישראל. יש גם אוכלוסיות דרוזיות קטנות בירדן, מצרים וארצות הברית.

דרוזים בלבנון

בלבנון האוכלוסייה הדרוזית מוערכת בכ-250,000 איש. הדרוזים הם הקבוצה הדתית השלישית בגודלה בלבנון, אחרי הנוצרים המארונים והסונים.

דרוזים בסוריה

בסוריה, האוכלוסייה הדרוזית מוערכת בכ-500,000 איש. הדרוזים הם הקבוצה הדתית הרביעית בגודלה בסוריה, אחרי הסונים, העלאווים והנוצרים.

תרבות ומסורות דרוזיות

לדרוזים יש תרבות ומסורות עשירות שעברו בדורות. הדרוזים ידועים בהכנסת האורחים ובנדיבותם, ויש להם תחושה חזקה של קהילה ומשפחה.

סיכום

הדרוזים הם מיעוט דתי דובר ערבית המצוי בעיקר בלבנון, סוריה וישראל. The word for Druze in Arabic is "Durzi" (درزي). האוכלוסייה הדרוזית מוערכת בכמיליון איש ברחבי העולם, כאשר רובם חיים בלבנון, סוריה וישראל. לדרוזים יש תרבות ומסורות עשירות שעברו בדורות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן