דף הבית » בחירות הגולשים » איך אומרים גיל בערבית?

איך אומרים גיל בערבית?

איך אומרים גיל בערבית?

מהי המילה הערבית לגיל?

The Arabic word for age is عمر (ʿumr). מילה זו משמשת להתייחסות לגיל של אדם, חיה או חפץ. זה יכול לשמש גם כדי להתייחס למשך הזמן שמשהו קיים. For example, you could say عمر الشجرة (ʿumr al-shajara) to refer to the age of a tree.

כיצד להשתמש במילה ʿumr

המילה 'אומר' משמשת במגוון דרכים בערבית. It can be used to ask someone's age, as in the phrase كم عمرك؟ (קאם ʿumrak?), שמתורגם ל"בן כמה אתה?" It can also be used to state someone's age, as in the phrase عمره ثلاثة عشر سنة (ʿumruh thalatha ʿashar sanah), which translates to “he is thirteen years old.”

דרכים אחרות לומר גיל בערבית

בנוסף למילה 'אומר', יש עוד כמה דרכים לומר גיל בערבית. One of the most common is سن (san), which is used to refer to the age of a person or animal. For example, you could say سن الطفل خمس سنوات (san al-tifl khams sanawat) to refer to the age of a child as five years old. Another way to say age in Arabic is عمر (ʿamr). מילה זו משמשת להתייחס למשך הזמן שמשהו קיים. For example, you could say عمر القصر خمسة عشر سنة (ʿamr al-qasr khamsa ʿashar sanah) to refer to the age of a palace as fifteen years old.

כיצד ללמוד עוד על ערבית

אם אתה מעוניין ללמוד עוד על השפה הערבית, ישנם משאבים רבים זמינים. אתה יכול למצוא קורסים מקוונים, ספרים וסרטונים שיכולים לעזור לך ללמוד את היסודות של השפה. אתה יכול גם למצוא דוברי ערבית שפת אם שיכולים לעזור לך לתרגל את ההגייה והדקדוק שלך.

סיכום

The Arabic word for age is عمر (ʿumr). מילה זו משמשת להתייחסות לגיל של אדם, חיה או חפץ. זה יכול לשמש גם כדי להתייחס למשך הזמן שמשהו קיים. There are also other words that can be used to say age in Arabic, such as سن (san) and عمر (ʿamr). אם אתה מעוניין ללמוד עוד על השפה הערבית, ישנם משאבים רבים זמינים. בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube כדי להתחיל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן