דף הבית » מה ההבדל » איך אומרים בערבית?

איך אומרים בערבית?

איך אומרים בערבית?

מהי המילה "מתי" בערבית?

The Arabic word for when is “ayyam” (أيام). מילה זו משמשת כדי לשאול שאלות על זמן, כגון "מתי הגעת?" או "מתי תעזוב?" זה יכול לשמש גם כדי לדבר על אירועים שקרו בעבר או יקרו בעתיד. לדוגמה, "מתי ביקרת לאחרונה במצרים?" או "מתי תלך לים?"

כיצד להשתמש במילה בערבית

כשמשתמשים במילה כאשר בערבית, חשוב לזכור שהמילה תמיד אחריה פועל. לדוגמה, אם אתה רוצה לשאול "מתי הגעת?" הייתם אומרים "Ayyam inta tawajjaht?" (أيام إنت توجّحت؟). באופן דומה, אם אתה רוצה לשאול "מתי תעזוב?" הייתם אומרים "איאם אינטה תסריח?" (أيام إنت تسريح؟).

דרכים אחרות לשאול על זמן בערבית

בנוסף לשימוש במילה מתי, יש דרכים אחרות לשאול על זמן בערבית. For example, you can use the word “mata” (متى) to ask questions such as “When did you last visit Egypt?” או "מתי תלך לים?" You can also use the word “hal” (حال) to ask questions such as “What time is it?” או "באיזו שעה הגעת?"

ביטויים נפוצים לדיבור על זמן בערבית

בנוסף לשימוש במילים מתי, מאטה וחל, יש גם כמה ביטויים נפוצים לדיבור על זמן בערבית. For example, you can use the phrase “ayyam al-saa'a” (أيام الساعة) to ask “What time is it?” You can also use the phrase “ayyam al-mawt” (أيام الموت) to ask “When will you die?”

שימוש במילה בשיחות יומיומיות

המילה מתי היא מילה שימושית מאוד לדעת כשמדברים ערבית. זה יכול לשמש במגוון שיחות יומיומיות, כמו לשאול לגבי זמן ההגעה של מישהו או מתי יתקיים אירוע. זו גם מילה טובה לדעת כשמדברים על העבר או העתיד.

סיכום

The Arabic word for when is “ayyam” (أيام). מילה זו משמשת כדי לשאול שאלות על זמן, כגון "מתי הגעת?" או "מתי תעזוב?" בנוסף לשימוש במילה כאשר, ישנן דרכים נוספות לשאול על זמן בערבית, כמו שימוש במילים מאטה וחל. לדעת איך להשתמש במילה בערבית יכול להיות שימושי מאוד בשיחות יומיומיות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן